de börjar bli vår i Gävle =)

Nu sitter jag och kollar på sveriges värsta bilförare. HAHA riktigt kul faktiskt. Alla är ju helt galna.. .

Idag har jag först myst i skolan med elin, sen kom mimmi och myste också! Sen efter en låång skoldag fick vi halvspringa till Elin, hämta hennes träningskläder, dricka lite vatten och skynda oss till fjärran för att köra ett pass på friskis =) Mamma kom dit också!

Träna lite sen hem och städa, äta, duscha och nu ska jag plugga tills jag går och läger mig. Blir jag klar så ska jag damsuga, annars får de hända imorgon! IMORGON BLIR BÄST ELLIGÖRL!!!


Mimmi och Jag utanför skolan i solisar =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag fååår vara med på din blogg, shiiit alltsååå!!!!

2009-03-19 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0