Dagens hjälte

Den första nomineringen ger jag till mimmi, för att hon finns, är positiv och skapar en balans i allt löjligt jag och elin gör. Hon är alltid glad och lockar alltid fram ett skratt, idag blir hon nominerad till hjälte för att hon klarade att äta skolans korv, det krävs ett starkt pyske för det! Applåder

Den andra nomineringen går till Elin, av nästan samma anledning som mimmi, hon finns där och vi är läskigt lika. Idag blir hon nominerad till hjälte för att hon inte gick hem när jag prick missat min buss, istället tvingades hon stå ut med mig i en halvtimme, hon är tapper!

Den tredje nomineringen går till en tjej vi kallar Idomin, nomineringen går till henne för att hon förmodligen gett mig några extra magrutor idag under min träning. Det är inte många saker som under en träning gör att jag och Elin verkligen ligger på golvet och skrattar! Men "idomintjejen" lyckades med det TACK!

och dagens hjälte blir då, bapadadaaaaaaaa...
Idomintjejen! För att hon gav mig extra träning och var extremt rolig utan att göra något speciellt. Om alla vore som dig skulle min mage vara trimmad nu, och det är en sak alla vill!


Kommentarer
Postat av: EG

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! att hon inte skäms, men gud så kul de var! jag bara längtar till nästa måndag och hoppas inerligt att hon är där xD

2009-03-30 @ 20:45:48
URL: http://elinhlund.blogg.se/
Postat av: miimmi

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, du ääär bara för bra! jag lööööv you

2009-04-01 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0