bff

hej sötnosar :)

Sitter nu och lyssnar på den ända låten jag har på min dator, haha lite mobbat
tänkte erätta att jag hade riktigt kul igår. Umgicks ju med mina bästa vänner,
började med att jag och elin umgicks och fixa oss, sen tog vi 20 över sex bussen från stan till mimmi,
och när vi hoppa av bussen på köpis så skrev mimmi ett sms att hon inte hade slutat än, så vi gick in påcoop och stog där och väntade ett tag på henne, efter ett tag så skriver hon "nu är jag hemma" hahha

så då fick vi traska dit i våra klackisar, mina gick sönder så jag ska kasta dom idag :) hih.
men om man kastar ett par får man ju köpa nya? ;)

Ah iaf så var vi där, åt middag, snacka skit, så kom matte
då åt vi efterrätt, kolla melodifestivalen och sen så sjöng vi singstar och hade kul :)

Efter det drog jag, matte och elin till en fest i valbo, mimmi orkade inte fölrja med, fast de förstår jag efterom att hon hade jobbat över och slitit HELA dagen :p

Iaf så blev de dans, och tre killar strippa för oss. HAHAHAH lite chockade till en början alltså :p

Har små sår över hela händerna så jag kan bara skriva med tummen och pekfingret, lite jobbigt så hejråå :D


Kommentarer
Postat av: susan

Hejhej :D



Följ gärna med i min blogg ganska nystartad hade en blogg innan men behövde börja om på nytt :)

Handlar om mitt liv , senaste skvaller och lite mer ..



Vi hörs!

2009-03-15 @ 22:33:39
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0