Att ha en vän när man är ledsen det är bra AHA

Hej bloggis

Sitter i skolan nu med min fränd elin och jag kan ju säga att jag fattar INGETING just nu. så jävla segt och bajs och åååh. amerikanska revolutionen kan ju suga svensk!

Iaf så är det lasange i skolan idag, och mimi kommer och kekar med oss. det gilas för hon är söööt! hih. Men iaf så ska jag följa med elin sen och ta en spruta.  Kan ju lova att jag får mer ont i min hand en elin får i armen för hon trycker handen så jävla hårt! kan typ bli blå och ha ont som fan efteråt. Men elin är ju så söt när hon ska ta sprutan så det är lätt värt de :D maha.

Efter sprutan ska jag promenixa HELA vägen till pappa för att det inte går bussar dit. så jävla apdrygt faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0