Hanni testar

Har ni testat dom nya OLW chipsen?
De är nämligen så att OLW har ökat sitt sortiment och gett ut fler smaker till oss chips-fantaster, hehe.
Sourcream&dill provade jag och lillasyster för ett tag sen, faktiskt riktigt konstig smak, inte äcklig och inte super god! men det funkade.

Idag var det Sourcream&Sweetchilis tur.. Denhär gången var det jag och mamma som smakade och dom här chipsen var faktiskt helt okej. Smakade nästan precis sourcream&onion fast med en starkare eftersmak, det var alltså där chilin spelade in sin roll. Och jag gillar verkligen påsens färg, lite annorlunda sådär :)



Chipsen får iaf 4/5 poäng av mig, över medel och strax under fullpott. Jag kommer alltså köpa dessa igen :)

Nog pratat om chirre nu, jag kom nyss hem efter att ha umgåtts med Melinda och Markus :) Haft det trevligt faktiskt och nu ska jag snart sova, är helt slut efter igår :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0