VARE SMÖRARN ELLEEEEEER?

stiven smörar för mig som faaaen. kanske för att jag mår dåligt? Såhär ser de ut just nu, fast vissa delar är censurerade :)

Stiven - nee hade ja vart i sätra, hade ja faktist vela kommit förbi o tycka hej, :) kanske tyckt lite synd om dig ;) .. Men jaa jag ska vara ärlig mot dig, *censur*, så de är ju inte direkt något att vara rädd för, men ja vela inte säga till dig, för ja tror du skulle kunna snea som fan, o så har vi ingen kontakt längre, o de vill ja inte :p för ja älskar att prata med dig (a)

Jag - naaaaaaaaaaw lite smörig :D hahhahaha

Stiven - Ja men vafan :p Du är faktiskt den ända jag pratar med varje dag så därför ja inte vill att de bara ska skitas i :p fattaru?

Jag - Jaaa vi är ju typ bff

Stiven visste inte vad de betyder tuvär :D hahah PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0