två dagars ;)

Jag och Elin skulle ta de lugnt igår, ligga hemma och kolla film och bff..

MEEEEEEEEEEEN våran chillkväll förvandlades till en viiiild partynatt. Helt insane var det. Var egentligen inte så taggad, men drog hem till elin, drack lite till Parins Hiltons BFF haha, skönaste förförfesten. Sen drog vi til brändabocken, mötte Claes som fyllt år precis, drog med hela sällskapet där till Goya,

faa.-an va mycke som hände. Ibörjan satt alla och drackl några glas skumpa som claes bjöd på :p Sen så fortsatte de bli drinkar heeeela kvällen av olika människor, Jag blev hotad och fick ha två vakter efter mig vart jag än gick och vad hade jag gjort ? - Jag hade RÅKAT spillt lite skumpa på en random snubbe. Alltså INTE mycket. Men han sa att jag aldrig skulle kunna åka till sthlm, dom skulle vänta på mig utanför, jag va död efter ikväll och blablabla.. Han va faktiskt jääävligt läskig.. Men vi dansade sönder och grejer, sen så kom Oliver och bävern dit, haha, tror dom skulle typ rädda mig från början men mordhotaren va borta.. så vi gickk mot dom till nordea, jag mötte en ny person, sa hejdå till Elin och sen fick jag skjuss till sätracentrum av Tobbe i klassens kompisar? Vet bara att jag satt i ett flak och gick hem i världens jobbigaste skor!!

Men de va najs



En Hanna på förfesten på brändabocken =D weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0