tidereeee

Heeej,

Har för er som inte förstått, jobbat idag :) Tiden går fort när man har roligt och idag var jag så trött att ALLT var roligt. Bjöds på mycket opera och mobbning idag, haha. och så kom syster Emma på besök på lunchen ;) Det va ju trevlans du ;)

När jag kom hem så satte ja mig i soffan med nina, hon spela tv spel och jag glodde medan jag halv glodde på datorn. La mig i sängen efter en stund, somna i tio minuter typ, sen vare käk ;) Käka, duscha, städa rent på mitt rum där lilla ganska jätte stora jack ska få bo när han kommer =) Sen duscha jag, bytte om till mysdress och nu ligger jag här med ett glas vatten :)

Är riktigt trött så jag tänkte somna till något så underbart som "Den bästa sommaren" KANSKE VÄRDLENS BÄSTA SVENSKA FILM!!!!!!!!!!!!!!!!! älskar den, hahah skrattar ju rakt igenom :)

Neeeeeeeej nu ska jag börja glo på den, och du, tänk på att inte ta bort en fluga från din väns panna med en yxa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0