ska man ha ångest idag?

Hallelåhja

Ligger i sängen nere i världens mysigaste källare och dricker lite cola =)
Har vart och sagt hejdå till Linn nyss och sådär, inte kul! får hoppas att hon kommer snart igen för KUL hade vi igår.
Började nämligen med förfest hos Jossan. Jag, Linn, Elin, Angelica, Melinda och Jossan var där och lekte 123 och sådär, hur kul som helst och riktigt många skratt =p.

Drog ner till hangloose med tolv bussen. Living the dream typ ;) hade riktigt najs där må jag säga, dansa och mingla runt lite, träffa folk och såntdärnt ;) Skulle egentligen på efterfest i stigslund, men hamna i andersberg och kom in runt halv fem eller när de va (?) ingen aning ja.. Kom hem typ halvtre idag och känner just nu för att gå och lägga mig och aldrig mer vakna. Pallar inte jobba, tur att jag har så bra kollegor då ;) höhö

Bild från förra helgen

Hanni och Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre en stekare jag ser på bilden?

2009-07-27 @ 23:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0