rip

Rip mig själv just nu
jag håller nämligen på att DÖÖÖÖÖÖÖÖ
Har hittat vääärldens finaste skor som jag vill ha med hela mitt hjärta, alltså dom är SVINfina och påminner om ett par från gucci, ni kan inte förstå :( ååh.

Felet är bara att dom kostar 750kr (inte så mycket med tanke på hur dom ser ut)
oh jag har inte pengar till de JUST nu,
får ju inte lön förrän 25e augusti och då kan jag looova att skorna inte kommer finnas kvar =(
eftersom att jag la undan de sista paret idag som råkade vara MIN storlek.

alltså jag mår fan psykiskt dåligt av de här =( fan!

någon snäll själ som vill låna ut 750 kr som personen får tillbaka garanterat den 25 augusti 2009???????
=(

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

självklart.....

hur länge har du lagt undan dom?

ring mej under dagen så fixar vi det ;)

2009-07-03 @ 07:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0