Resan till Hille

svar till petter nicklas :
Skorna passa utmärkt



Ja igår tog vi oss alltså till Hille,
började med att jag och elin  tog oss till bussen som vi mötte johanna vid.  MEN när vi hoppa av bussen så visste vi inte vart vi skulle gå någonstans så vi fick fråga en person om hjälp och vägen dit var lååååååång, fick ta flera pauser och packningen var tuuuuuung. helt insane alltså :p Johanna sa hela tiden "efter den där kurvan är de!" och jag kan ju säga att de va kanske 15 kurvor. haha, våra axlar var DÖDA när vi kom fram :p

Gick in, spela kort och börja vänta på sandra, var i stugan INNAN 8.. gick ut till stallet och johanna mocka och jag och elin var typ simple life endligt johanna och de kan nog stämma.. Vi hitta en traktor och när jag satt i den så dök viktoria upp från ingenstans. SHITT va chockad vi blev alltså :p men de va jätte kul =D Så vi satt på några bänkar ett tag och sen skulle vi in och förbereda maten och så.. eller vi TRODDE att sandrav va redo för de, MEN hon kom inte förrän HALV TOLV.

Och innan de hann vi göra en del
- Jag fick inte upp toalett dörren efter att jag låst och fick sprina en ute väg in igen (toaletten var alltså i baklås)
- Vi spelade kort
- Vi var hungriga
- Försökte få igång musik (gick inte!!!)
- Badade benen i poolen
- Jag satte igång ugnen och tände nästan eld på huset (hade sandra kommit 20minuter senare så hade det nog börja brinna, utan tvek alltså.. . under tiden vi märkte att de va farligt så var de KAOS! )

Sandra kom iaf. räddade huset och sen började vi göra i ordning maten. Runt 12 fick vi äta haha, härlig middag efter att ha ätit en korv på hela dagen =) Sen badade vi i poolen, myste inne, satt runt bordet och drack cola medan vi skvallrade och snacka skit typ :) Adde kom och hämta mig och elin runt två tiden =)

Bilder från vårt äventyr =)

påväg



LÄSKIGT



Elin är modig!



Simple life



Hästen som inte var så jätte farlig



Bada benen



Hanna grillar



BADAAAA



Kommentarer
Postat av: josefine

haft en bra dag?

2009-07-04 @ 20:01:54
URL: http://cissikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0