Pussilago

cha cha bloggen
Kom fem för ett tag sen från heldag med Elin, halvdag med Johanna och kväll med Sandra =)

Dagen började med att jag och elin åkte ner på stan, kika runt en snabbis och sen drog vi till fjärran. Bada lite, "sola" lite och chilla galet lixx. Hel mys!
Efter de cykla vi in till stan och mötte Johanna, gick runt med henne och sen satte vi oss på uteserveringen på wejns idag igen och njöt av värmen, sommaren och sällskapet =) Drack världens godaste cream caramel kaffe frappe! FYFAN olagligt god alltså! min nya faborit!!!!
Satt där i nåra timmar till dom stängde då Sandra kom, först var de världens kaos och vi trodde vi hittat elins cykel, jag och elin blev som galna! Sen blev vi jagade av några moppepojkar :s riktigt äckliga!!

Planerade min helg helt och hållet och så :) Blir inte annat än pöörfääkt det här alltså :) <3
Sen drog vi in till stan, träffa lite folk och sen drog vi hem :) Jag och elin åt vårt håll och johanna åt sitt, släppte av elin och cykla hem :) Unnnnderbar dag!


Cream Caramell Kaffe Frappe från wejns! helt underbar.

Där ser ni föresten mitt nya nagellack som jag köpte i morse =) neonrosa! MELAJK
och de lyser verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0