jobba jobba jobba jobba jobba

Heej, kom prick hem från jobbet. Fick skjuss hem av raffe snäll som han är :) Han jobba ju där så jag gick och knacka på fönstret ;) höhö bra där =) Har jobbat sen ca 8.15 imorse sov över (a) vääääääldigt dåligt av mig!!! men ah, så är de och de ska inte upprepas, har jag lovat både mig själv och jessica.

tyckte dagen gick apsnabbt idag även fast jag vart irriterad över att folk har sån jävla pms på mitt jobb ibland. Idioter!

Nu ska jag på midag i sandviken så ska sätta på mig liiiite mer smink ;) höh, om jag orkar. Ska nog byta om också =)
Så länge så kan ni digga den här låten som jag lyssna på ganska mycket 2005-2006 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0