hille och mys

Igår så var jag och elin först ner på stan, gick på ett mingel hos en frisör och fick en goodiebag och jag blev stylad i håret, tycker dock inte att min "styling" var något att skryta med då frisören inte använde spray och lockarna som hon gjort åkte ur håret efter någon minut =) Fick iaf beröm över mitt hår, hur långt och vårdat de va :) Jag berätta att jag gjort egna uppklippningar, de gillade hon inte så mycket, alltså de va inget fel på dom men hon sa at hon själv inte skulle våga göra så mycket uppklippt i så långt hår (a) hihi.

Aja, sen så drog ja hem i typ 20 minuter och tog bussen till hille med elin, skulle grilla men vi var inge sugna på kött så vi köpte nudlar och en majskolv var och så grilla vi majsen och åt nudlar på sidan :) Medan jag och elin åt och johanna och sandra grilla så kom de dit lite killar.. Vi bada, duscha, skratta och mös hela kvällen :) sen så åkte jag och elin med killarna hem till en av dom och satt där ett tag :) Sen drog vi hem, heeeeelskön kväll alltså :)


ni kan inte fatta hur rädda vi var när bilden togs =) hahha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0