HELIGA HANNA

JAG BLOGGAR!!!!!!!

Jani kära läsare, här sitter jag och skriver alla orden som kommer ur min hjärna i word igen, skriver faktiskt alla mina blogg inlägg i Word innan jag skriver här, på så sätt blir de inga stavfel! men de är en hemlis mellan mig och er, Schyy!

Kom hem för ett tag sen från en mysig hel dag. Började dagen med att Raffe kom och hämta mig och Nina, vi åkte till Söderhamn och bada, eller typ söderhamn iaf. Myste lite, sen så åkte vi och handla, sen fick jag skjuss hem.. Fixa mig och drog till stan och mötte min bästis, hon heter Elin!!!!!!!!! Vi käkade och sen tog vi en glass =p.. Cykla hem till mig, elin fick present och vi hämta badkläder.

Cykla till Lexe badet och kolla när melinda bada, haha. Sen åkte vi hem till henne och spelade kubb, bara jag melinda och elin. Jag förlora vilket lag jag än var i, så ingen vill vara i mitt lag HAHA :) riktigt mysig dag iaf =) morgon dagen blir nog också fin!


En Hannas Mat



Ett Eggs mat =) (så hon kan kopiera bilden HAHA)




10 kr för dessa mumsigheterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0