godmorgon

Cha cha
sitter i soffan, dricker te och kollar runt lite på tv =) Helt skönt, skulle egentligen ut och powerwalka halvtio imorse men sovöver (a) haha men jag kan ta rundan ikväll PLUS att jag faktiskt gck ut och gick 40 minuter igår kväll runt 10 tiden, inte fyskam :)

Allefall så ska jag dricka upp mitt te som jag börjat dricka för att få igång förbränningen i kroppen på morgonen, smoothies som jag i vandliga fall dricker tar jag senare på dagen =) Efter jag druckit téet så ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för en dag på stan med bästa Melinda. Tror vi skulle ta 1 bussen så jag ska snart sätta lite fart =)


Tycker Te är skit äckligt, speciellt grönt te utan socker, hounung, citron eller mjölk..
Men jag överlever när jag har min söta kopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0