godermorgon

måste börja vända tillbaka dygnet snart alltså, om en vecka ska jag cykla hemifrån klockan SJU för att jobba, ska alltså gå upp ca halv sju.. shitt va hemskt. Kan ju inte säga att de är något jag längtar till :) haha.

No plääns idag, ska kanske ner på stan och så ska jag köpa laktosfri jogurt till mina smoothies, eftersom att jag är intolerant :) Är på riiktigt bra humör idag känns de som, och fick nyss en GAMMAL låt på gärnan :) Lysnar ni på den så kan ni kanske förstå mitt humör ;) höhö



hähä, spiderpig.. de va inte igår  va ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hanna gumman, du kan ju inte gå upp halv sju när du börjar klockan sju haha !!!!!! idiot



..du vet väl att du börjar 7? 8-)

2009-07-06 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0