gavlegårdarna

cha cha bloggen.
sitter ensam hemma hos raffe nu och chillar galet, låg i soffan efter maten. Somnade tydligen och vaknade av att raffe stack ivg på stan och då hade nina, amanda och virrba redan dragit :p så ah, nu sitter jag här och ska snart springa till butiken och köpa en risifrutti till frukost imorgon och kanske lite chips som jag tänkte svulla i soffan medán ja väntar på folket :p hihi.

Att jobba får fresten bra, mycket bättre än i sätra. Här snackar vi stooor skillnad och dagarna går faktiskt fort.. Dom andra kan klaga på att tiden går sakta, tur för dom att dom inte vart i  Sätra alltså :p höhö. Börjar sju och cyklar från sätra halvsju. Förstå vad de svider men de är juu värt pengarna :)

Har redan planerat tre saker jag ska göra för mina pengar som jag kommer tjäna. tre saker som  jag skiter i vad andra tycke om och verkligen VILL göra..

Ena saken är att åka utomlands med Elin och JG (?) Jag och JG röstar på Ayia Napa, Elin vet inte att de är varmt där. HAH
Andra saken är att köpa en kamera, behöver inte vara bra men behöver verkligen en ;)
Tredje saken är hemlig, men den handlar om att förbättra mitt självförtroenda  och jag bajsar snett i avd andra  tycker ;)

Näääääääääääää, nu ska jag fortsätta att sakna.... sen gåiväg till konsum.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en fin kväll (:

2009-07-15 @ 19:53:49
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: D.A.D.

hallå,

Ayia Napa! ska det vara nått?

2009-07-16 @ 09:53:59
URL: http://www.saknarminabarn.nu
Postat av: Petter Nicklas

Grattis, då har du nog en tjej som är jävligt orolig att du ska vänstra. Det första folk säger är AYIA NAPA när nån frågar var man kan få ligg aplätt. Och som ung så åker man absolut inte dit av någon annan anledning. Det finns betydligt bättre ställen om man vill ligga på stranden och ta det lugnt.

2009-07-16 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0