gavlegårdare är hårdare

En stund sen jag skrev nu, har ju jobbat som ett djur och inte haft tid helt enkelt :)
I måndags så var det ju opera, jag och Jessica stog för den fina stämman ;) höhö och så hittade vi världens tuffaste jobb telefon ;) Tisdagen va också kul, allt är fan kul.. Förutom en person och ibland två andra personer.

Tiden går snabbt och jag har sjukt kul med jessica, linus och nu också matilda =) wiie.
I onsdags så trodde jag och jessica att vi hade sett en ORM i bilen. så vi skreeeeeeeeek och ALLA nio personer va ut ur bilen på två sekunder utan att överdriva. Jag DÖK ner med huvudet ner i bakluckan.. Ormen var en larv (a) hahahahahahah lätt de roligaste på länge :)

I torsdags så var jag på sjukhuset och mådde halvt illa hela dagen.. men de gick rätt fort ändå. De går inte att låta bli att skratta åt alla SJUKT tråkiga skämt som vi kör hela tiden.

Idag skratta jag nog igenom hela dagen. Okej, onsdags hände den roligadte saken och jag skratta så vi låg på marken. men idag skratta jag mycket HELA dagen, åt bara sjuka saker. Så nu är jag helt slutkörd och vill bara sova just nu :p ijentiligen vill jag ut ikväll, men vet inte om jag orkar men imorgon blire iaf fest så de står härliga till ;) höhö.

puss och kram hejråt


jessicas jobbtelefon

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeee

JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR OCH HA ROLIGT MED LINUS :(:(

2009-07-24 @ 18:42:11
URL: http://emmmaberglund.blogg.se/
Postat av: Kungen

Jag vet att du vill Emma =) Men nu är jag och Matilda helt ensamma med miss E.

Jag vill bara skjuta henne, hon blir bara drygare och drygare. Saknar er båda, Emma och Hanna =) Tack för en rolig sommar =)

2009-08-12 @ 20:36:45
URL: http://linus.wesslen.kung.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0