dagens hjäte

Ah nu börjar den kategorin igen.

Dagens första nominering går till ett citat,haha. Citatet "kontakta min assistent om ni vill nå mig, jag är för dum för att förstå mig på en telefon!" anledningen till det är för att min mobil inte vill som jag vill ALLS! Är ju den där rosa samsung touch mobilen och jag är inte van vid samsung alls och kan därför inte göra vissa saker.. Detta citatet stämde in och fick mig ett riktigt gott skratt :)

Den andra nomineringen går till Michael Jackson som gjort mig sysselsatt idag. Först med den där filmen jag prata om innan, och nu är de minnescermonin, senare kommer en konsert och en dokumänter. Just nu vill jag verkligen lära mig ALLT om michael jacksons liv. Må han vila i frid♥
åååh just nu spelar dom låten jag och Kristin uppträdde till när vi gick sexan på stora sätra =)ryser

Den tredje nomineringen går till min kära lillasyster Nina som gjorde så jag fick god mat i magen idag. Hon skrev helt plötsligt "vill du äta på stan med mig?" vem tackar nej alltså? inte jag iaf. och därför behövde jag inte diska efter mig heller =D big up på den!

Vinnaren är självklart Nina, min älskade lillasyster som jag verkligen älskar till döden,. utan dig är jag ingen. du gör mig hel älskling :) ♥ Så trots att hon tvinga ut mig i regnet så fick jag träffa henne en snabbis, mat i magen och skratt av minnen =)




Syskonkärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0