brunnar

Lärde mig väldigt mycket om brunnar av den "vise"mannen Linus idag.

Börja med att han hoppa på en K-brunn och va lycklig över de!
Jag - öh, du vet att de där betyder Kondylom, Klamydia, Canser med K osv..
han - HAHA, nä men jag är lite nojig över de där..

Så nu ska jag lära er vad han lärde mig

A-brunn ..  Betyder otur och du måste knacka dig själv på ryggen tre gånger

K-brunn .. Betyder tur och dom är bäst

S-brunn .. Betyder Stop eller Start, om du går på en Kbrunn efter att du gått på en Sbrunn så gills de inte. så du måste gå på ett S igen för att starta

R-brunn .. den värsta brunnen du kan gå på. går du på den här så försvinner ALLA k-brunnar du samlat ihop under ditt hela liv! INTE BRA! Du kan dock rädda dig, gå på en V-brunn inom 5 minuter så löser sig allt. annars är de ute med dig.. .



Sen gjorde jag nya regler och sa att om man hittar en kula betyder det  att man har kul HELA dagen, så hitta jag och linus en kula. Inte vilken som helst, utan en BRUN..

Brun kula = SKIT KUL!

de märjks att vi är trötta på jobbet va :)

Kommentarer
Postat av: emmsi

hehe du och linus är ena riktiga gobitar ni :D

2009-07-20 @ 18:49:34
URL: http://emmmaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0