bby

cha cha

Sitter i ett hus ute på landet i hille och schillar galet. Har inte käckat, och inte ens startat grilen! vare nattmat här eller? :)
Viktoria kom förbi för en stund sen, lite coolt att hon bode här brevid alltså, haha =) Så vi stog ute på gården vid tracktorn och prata med henne :)

Har fresten vart och badat med Elin, Adde och Wille idag, ute i brädviken, hur mysiut som hellst =) hade typ picknik också. korv mä brröd! och kepsup!!
Sen drog jag in till stan och mötte pappa. köpte skor och sen sprang jag hem till elin, men hon dusha så jag kola på brödderna leijonhjäta med adde och wille så längge :)
Sen drog vi hem till mig, fixa och fick köt av min älskade mor =)
Sen sprang vi till willys, tyngaste väskorna NÅGONSSIN!! :D
Ah ellefall, vi möte johanna och sen så drog vi till hille, våran resa hit och hur vi har de kommer senare =)
Jag måste va sosial nu =)

Kommentarer
Postat av: petter nicklas

passa skorna?

2009-07-04 @ 09:15:45
URL: http://www.bamsekram.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0