2 timmars sömn

Igår så vart de party, ibörjan va de inte skit kul men de blev de iaf :) Tycker jag, med lite söta människor blir allt bra. Trodde jag inte skulle känna någon men två klasskompisar var där och dom jag inte kkände känner jag väl nu. höhö.

Kom hem halv 5 imorse (?) när jag va ute och gick i spöregnet i andersberg ensam på min färd hem så fick jag höra att bävern och oliver va ute och åkte bil (de ända livet dom har ;] ) så dom kom och hämta mig, hur dom hitta mig vet jag inte eftersom att jag inte visste vart jag var :) Men de va typ snällast NÅGONSIN!

Däcka i sängen vid halv sex, vakna halvåtta och trodde att de va typ inbrott eller något här MEEEEEEN de va bara vinden ;) helt seriöst alltså. De regnar och blåser så mcket så jag trodde att de va folk nere i vardagsrummet :p Så jag sprang ner, men de va självklart ingen här :p och nu är jag för spänd och pig för att somna om =)



Söt kategori melinda har mig i va?
hur sött som helst att hon har kvar den ;) Gjordes för hur länge sen som helst =D hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0