snart b-rudar

Snart åker vi till London tjejer, det kommer bli så uuuunderbart och jag längtar så att jag blir galen! Eller jag insåg nog i fredags att vi ska åka, och nu när jag tänker efter så är de ju sjukt nära, helt sick!

Först studentkryssningen och sen åker vi, de blir underbart!


Idag så har jag vart ledig, åkte ner på stan med min lillasyster, shoppa julklapp till mamsen och kikade runt, sen tog vi färden mot valbo med mamma, men hon skulle kika julklappar så vi gick själva, för vi är stora flickor så vi får det!

Gick runt lite, kolla lite, träffa på Raffe lite och sådär, sen hem, lucia mys och skrev önskelistor. lyssna på julmusik och sådär, tog 1 hel timme att komma på tre saker jag önska mig.. Sen fick jag önska lite saker till rummet också.
Nog om det, det här är ett av mina vardagligaste inlägg som ser ut som ALLA andras blogg inlägg. trist! puss


Kommentarer
Postat av: D.A.D.

men va faan!

inga julklappar till din pappa?

2009-12-14 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0