Lista

Mitt motto: Idag är första dagen av ditt nya liv
Min bästa egenskap: skrattig och oförutsägbar
Min sämsta egenskap: skrattig och oförutsägbar
Jag skrattar åt: Allt
Jag gråter av: Ingenting typ. Blir arg istället

Då mår jag som bäst: Med personer jag älskar på platser jag älskar
Detta irriterar jag mig på:
Folk som har jeansjacka OCH jeans samtidigt ..... värsta som finns

Det finaste jag har: Min lillasyster
Så vill jag leva mitt liv:
Lycklig
Jag vill bli: Egen företagare eller hemmafru, har inte riktigt bestämt mig än
Min förebild:

Det här skulle jag vilja ha svar på: Vem som sköt Bambis mamma
Favoritplats:
Framför Kaminen!
Favoritord:
softistikerad
Favoritlåt: Just idag är det låtar som väcker minnen från sommaren.

Detta vet du inte om mig: Jag springer alltid från bussen
Dålig vana: slarvig och lat

Drömkille: Någon som har dom alla S:en, Stor, Stark, Snäll, Snygg, Superrolig, Självsäker.
Det här skulle jag göra om jag vann en miljon: Hänga utanför biblioteket med KÖPTA böcker!

Så är jag i skolan: Skrattig, pratig och ogillad av avundsjuka bitterfittor


Kommentarer
Postat av: D.A.D.

va har du köpt till din pappa?

2009-12-22 @ 11:41:48
URL: http://www.fyllesvin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0