if you cant sleep

så är de väl jävligt synd om dig.

Mig är det iaf synd om, jag kan inte sova nu för tiden. Vaknar fem eller sju varje morgon, somnar 2-3 varje natt..... och lyckas jag somna om så gör jag de alltid 20 minuter innan klockan ringer.
Det suger.

Dagens planer är iaf jobb, det har varit hela veckans planer för er som undrar,
tror dock jag ska gå hem fem idag eller halv sex idag, eftersom att jag stängt själv hela veckan förutom igår. The chef kom med förslaget för hon tyckte synd om mig.. .

Dilan - Halime tycker synd om dig för att du alltid ställer upp och jobbar hela tiden
Hanna - Det är väl inte synd om mig, jag väljer de ju själv.
Dilan - Det ÄR synd om sånna som jobbar hela tiden!........

OKEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0