have a baby by me, baby, be a millionaire

Fäjslooooooooook
och dagens drog

Jag har fått upp smaklökarna för två helt nya saker, eller nya är dom väl inte med inget jag tyckt om förr.
Nämligen apelsinjuice med fruktkött, MUMS vad gott det är, helt beroende.
Sen en sak jag vart emot, nämligen chailatte. Eller okej, icechailatte. Tycker inte om den vandliga när den är varm, men med kall mjölk och iiiiis så är det sjuukt god. en hannidröm.

Tänkte dela med mig med en låt jag vart galen i den senaste tiden och en liten bild på mig som togs nyss




 

Nu blir det juice och världens bästa program, paradisehotel ♥



Kommentarer
Postat av: D.A.D.

hur i hela glödheta helvete kan du gilla paradis hotell?

suger ju åsneröv!!!



kram

//D.A.D.

2009-12-08 @ 10:32:38
URL: http://www.pungspark.nu
Postat av: ELIN

Tre ord: HOT HOT HOT! :)

2009-12-09 @ 22:51:18
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0