GOOOOOOOOOODMORGON godmorgon!

klockan är SJU och jag har vart uppe i cirkus en och en halv timme då, häärligt härligt :)
Såhär när man har lov :)

Dagens planer är att möta upp min kära vän Elin om fem timmar och gå på staden, innan det så tänkte jag slå in de sista paketen om julpappret räcker saaaaaaamt ta mig en dusch. Låter ju faktiskt väldigt trevligt, h3h3.

Har köpt klart mina julklappar nu TROR jag, så de är fina fisken. och de va väl i rättan tid må jag säga, så ettiketter skall sättas på dom så jag vet vilka som hör till vilka. Och så har jag och ninat skrivit lite julrim så jag tänkte ge er lite tips från min rimstuga:

Något smycke eller kläder:
Utan detta är du löjlig och ful, hälsningar Hanna, Godjul.

En träningscykel:

Detta är en slags till smalhets nyckel, här får du en tränings*****

Och om du köpt något på skoj till en person och vet att han/hon inte kommer gilla presenten så skriv:
Det här är en present du kommer gilla ....... NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0