dreeeeeeeeam on

ibland undrar jag vaaaaaaad jag får allt i från.
Var i skolan och skrev prov, åkte hem, tog en snabb dusch på kanske 7 minuter.
När jag satt där i duschen, så dagdrömde jag, var vaken men drömde som om jag sov och hade ögonlocken stängda. Riktigt konstigt..

Ungefär såhär var drömmen
Jag, EG och Nina hade fejkat att Ninas njure dött (?) så vi hade begravning för den. Så var det en person där som ville kolla på njuren så att vi inte ljög. Då la vi tre bananer framför njuren som låg under en hink. Det betydde att man skulle visa respekt. Men så åt Nina och Elin sina bananer, så dom kom på oss.

Sen typ reagerade jag på vad jag "tänkte" på, fick litet skratt anfall kan man ju säga :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0