DIE

Jag saknar dig

okej, nu har jag sagt det. Är det mer ni begär?
Nu har jag blotta lite känslor och jag hatar det redan, men fan vad ja hatar att inte kunna göra det på grund av att fel folk läser det här, folk som jag egentligen  inte vill ha att göra med och folk som dömmer och hatar mig för minsta lilla..

Vet ni, ni kan DÖ, jag skulle aldrig sakna er iaf!
Jag har aldrig gjort någonting för att ni ska hata mig, jag har  A L D R I G gjort någonting mot er för att ni ska tycka illa om mig och snacka så jävla massa skit om mig. Ni ser mig som en dålig person för att jag skrattar och har kul med mina vänner och för att jag SKITER i om våra skämt inte passar er!

Det är NI som är dåliga människor och det är NIIIIIII som dömmer folk för att dem inte är som ni, inte tycker som ni och vågar sticka ut. Sen skriver ni överallt att "jag är mig själv" och "jag har min egen stil"

F U C K Y O U! ni har ingen egen jävla stil, och ni är faaaa-an inte er själva. Ni är som alla andra, kanske inte på ytan. Men ni är EXAKT lika dömmande, fördömsfulla och äckliga!

Typ gå och dö, jag ska inte behöva ursäkta mig i MIN blogg där jag faktiskt blir hatad för att jag inte vill vara tyst med att jag är som jag är. Ni kan dö. och jag ska kunna blotta mina känslor och kunna skriva att jag saknar baby utan att ni ska förstöra för mig.

puss ♥

och nu är det så att jag vet att det jag skriver stämmer och jag älskar Elin och Mimmi, mina vänner som också skiter i er, skrattar högre när ni tycker vi är jobbiga. Deeeet är att sticka ut, våga dra på gränserna. DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ

Så nu kan ju alla ni som tycker att jag eller mina vänner gjort någonting för att förtjäna att bli baktalade och hatade av avundsjuka personer, nu kan ni berätta, VAD VI GJORT ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet,ja håller med dig till etthundra procent. sticka ut är fan inte och ha på sig stora byxor när man festa eller färga håret prikigt!!!!!

2009-12-20 @ 00:42:17
Postat av: Anonym

FOLK HAR INGEN RÄTT ATT HATA ER FÖR HERTIGINNORNA, NI GJORDE INGET DUMT MOT NÅGON DÅ.



ELER KANSKE MOT EMOSAR MEN DOM FÅR SKYLLA SIG SJÄLV HAHAHAHHA MEN DE GJORDE NI PÅ SKOJ!

2009-12-20 @ 01:34:59
Postat av: Anonym

överdrivet......

2009-12-20 @ 03:02:40
Postat av: Anonym

jag tycker ni är reiktigt härliga människor och dom där små bitches i eran skola är nolife whitetrash människor

2009-12-22 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0