Det är dags att komma nu.. ♥


Where'd you go? 
I miss you so
Seems like its been forever that you've been gone
Please Come back home




Läste precis Fridas blogg, fan det gjorde ont i mig att läsa ett inlägg där min mamma kommenterat och Frida hade svarat, jag saknar dig, jag hoppas du vet det? , En bra sak med dig Frida är, att oavsett hur lång tid det är mellan vi pratar eller ses så känns det alltid rätt när vi väl pratar med varandra, du är äkta vänskap för mig.
Önskar dock att vi skulle ses mer ♥


Ur fridas blogg:
Väl framme så blev det just dig jag drogs till , du kändes liksom så himla jag . Det kanske låter konstigt , men jag såg verkligen dig i mig - någon slags likhet !

Vi kom bra överens och vi lekte hela dagen lång , ännuflera dagar & ännuflera dagar . Du bodde i sätra hos din mamma och vi bestämde oss för att börja brevväxla eftersom att du inte alltid var i stugan - ett enkelt och bra sätt att hålla kontakten helt enkelt , plus att vi fick vara lite hemliga och skriva om vilka killar vi var kära i osv.

Sedan dagen jag mötte dig Hanna , förändrades mitt liv för all framtid .
Inte nog med att vi bodde grannar ute där min pappa bor , vi hade också stuga BREDVID varandra uppe i dalarna vilket jag tycker är helt sjukt !


Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

Jag älskar dig min vackra vän , kommer aldrig att glömma tiden med dig ..



Du får jättegärna följa med till stugan om du skulle vilja , dock har vi ingen spegel så vi kommer behöva att se ut lite som "förritiden" :D<3

2009-12-27 @ 23:29:28
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0