Den här jävla ångesten!

Jag har ångest över mig själv just nu och ALLT, verkligen ALLT i mitt liv.

Ångest över vilka som verkligen är ens vänner
Ångest över att jag inte vet något över framtiden
Men mest ångest över mitt utseende, att vara fast i den här kroppen
att inte kunna kolla sig i spegeln utan att bli illamående,
ångest över Allt, verkligen ALLT på min kropp,
Mitt hår, min panna, min ansiktsform, mina ögonbryn, mina ögon, MIN NÄSA, min mun, mina tänder, mina hakor, mina bröst, min bröstkorg, min korta överkropp, min mage, mina höfter, mina lår, mina ben, mina vader, mina fötter, mina överarmar, mina underarmar, mina händer och naglar,
och framförallt min vikt, det där extra fettet som inte borde finnas där men finns där

Ångesten över att jag kan göra något åt min vikt, men inte gör det.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

och kära pappa, vi kan se den filmen,
säg en dag du har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0