vaken med tuppen!

Hej fina fiskar =)

Jag är vaken tidigt idag. FÖR tidigt känner jag.. Men de är ju lika bra.. kunde inte somna om jag jag vaknade klockan SJU idag, tror jag vet andledningen *pirrpirrpirrpirrpirr* så de är ju bra allefall =D Har till oh med hunnit gjort en design åt jennifer nu på morgonkvisten =D

Dagens planer är att städa mitt rum uppe, bära upp allt utom sängkläder som jag har här nere upp och så. Ska ju flytta upp i mitt tråkiga, äckliga, vandliga rum när skolan börjar som vi inte har speglar nere :p Men jag får väl överleva.. .
Efter att jag gjort de så ska jag iaf åka in till stan och möta Elin, vi har alot of things to do idag. mycket viktiga saker detsutom. Sen ska vi väl kolla vad marinfestivalen är för något? och så. Blir bra de här alltså =D

ikväll vet jag inte vad som händer dock. men de visar sig ju, ska nog höra med melinda och jessicat om dom vill leka iaf =)

Men nu ska jag göra saker som ni inte får veta =D HEJRÅT



imzoomad bild på mig och elin, jag tycker att jag ser ut som nina på den =D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0