TUFF!

HHG = Hertiginnan HanniGirl



Jag och nina hitta den här när vi var ute igår. lite tufft med tanke på att jag kallas HG ibland av vissa =) hihi.
Är de flens över registeringskylten fresten ;)

Ligger i sängen nu, lillasyster ligger bredvid, vi ska snart kolla film och sen somna. Jag ska också be till Gud innan jag somnar, hoppas verkligen på en sak just nu! Så sjukt mycket! men vi får se hur de blir med allt helt enkelt.. . det visar sig liksom.

min dag har som ni kanske sett tidigare vart riktigt mysig. speciellt när vi var ute i bålångern =)
justja, såg en speciell person idag också. efter att personen försvunnit sa jag

"MEN NEEEEEEEJ, LÄRA JAG TRÄFFA H*N JUST DEN DAGEN JAG HAR TOFFS!!!!" haha, lät kul för stunden iaf (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0