svar till pappa

1. har du ringt rådgivningen?
- Nej jag ska göra de idag !

2. är det det du tror, får du då gå i skolan nästa vecka?

- Jag tror de, när man inte hostar längre så smittar man inte längre och man brukar endast smitta 7 dagar efter att man fått influensan. Jag har vart dålig en vecka imorgon och har inte hostat på hela dagen så de är nog lugnt

3. tror du dom har backstage hos hillbillys?

- Haha nej de tror jag inte

4. ska jag köpa nya trummor?

- Duger inte dom du redan har så gör de =)

5. ska jag köpa ny bil?

- Köpte inte ni nyss en ny bil? :p

6. ska jag skicka krya på dej kort?

- Haha nej de behöver du inte göra. Har mitt vykort kommit än?

svara på dessa frågor, du får inte vara anonym.
krya på dej
 //D-A-D

Kommentarer
Postat av: mieke

din pappa i ett nötskal =)

2009-11-25 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0