strumpor under skor



Om ni kollar på bilden ovan så ser ni att skorna och fötterna är väldigt markerade just för att hon har färgade strumpor på sig. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här.

Jag anser att det hade vart snyggare om hon inte hade vart barbent och inte haft just dom där kläderna på sig, jag provade nämligen detta för kanske 1,5 år sedan fast då hade jvita strumpor under svarta klackskor och till det så hade jag svarta leggins, vit tunika och svart kofta. Så de hördemer till och jag fick också mycket komplimanger att de var snuggt just den dagen. Men då vart det mer fokus på skorna, på bilden ovan ser man nästan inte vilka snygga skor hon har och kollar istället på strumprnas färg

Men vad tycker ni

själv har jag svårt att bestämma mig, men överväger till diss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår mig inte på modet, diss av mig!

2009-08-13 @ 09:58:37
Postat av: hemlis ;)

disssssssssss, rosa strumpor till de, nej tack ;)

2009-08-13 @ 10:43:04
Postat av: Nina

DISS med stora bokstäver

2009-08-13 @ 11:03:46
URL: http://ninniigirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

diss, men vrf härmar du dessiree för???

2009-08-13 @ 13:30:49
Postat av: My

Hihhi, du är ju också en copycat isånnfall om du härmar desireé nilsson :P

så jag håller med kommentaren där uppe.

PUSSHEJS

2009-08-13 @ 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0