Skärpning!

JA, nu har jag inte semester längre. Så nu börjar de där med maten som jag börja med innan jag åkte, räkna poäng och träna. Imorgon blir det joggning innan frukost, BARA för att :) Då har man kommit igång, känner sig duktig och har enklare för att fortsätta.. Det är att börja som är svårtast ju.. .

Efter frukosten så blir det fix, sen ner på stan, köpa friskiskort (?) och kolla om jag är sugen på något att köpa.. Vet inte vad de blir för friskiskort dock.. . jag vill ha både gym och jumpa men är inte säker än.. . Gym vill jag ju egentligen endast ha för att gå på rullbandet, och då kan jag ju gå ute och betala för varje gång sen när de blir sämre väder.. Ah, blir nog så :) Så man kommer igång fan :)

Nämen ner på stan blir de nog imorgon, en jätte snabbis iaf, köpa kortet, in på h&m, gina, sen hem :) Blir bra deee =)

Nu ska jag dricka vatten, smörja in hela mig och sen kolla film på femman :) PUSS


älskade lillasyster ♥


Kommentarer
Postat av: A2K

Vad kom det för film på femman då? Hoppas det var nåt bra.



HIPHOPPARE? A2K intervjuar Göteborg-rapparen Parham på sin blogg. Inklusive musikvideo och senaste singeln! Följ och bloglova: http://www.a2ktheproducer.se/

2009-08-30 @ 02:40:53
URL: http://www.a2ktheproducer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0