Så funkar de.

Hej fina läsare =)

Solen skiner i Gävle idag, helt underbart med tanke på att vi snart börjar i skolan igen och man vill njuta av sista dagarna av sommarlovet ♥ Har redan hunnit äta frukost+ mellanmål idag. Så jag tänkte berätta lite om hur jag räknar poäng i de jag äter :)

Jag har fått ett schema om hur mycket varje maträtt och sådan ger poäng. En apelsin ger två poäng, en liten pizza 16 poäng och så vidare. Sen så har jag fått ett veckoschema då man skriver upp sina poäng underdagen. Man skall äta minst 30 och max 40 poäng, fast jag tycker de är svårt (a) Man ska äta sex mål om dagen vilket är ändå svårare eftersom jag är van vid att äta max tvåmål och sen massa skit på kvällen (a)

Men de här ska funka och jag är redan uppe i 7 poäng idag för att jag åt en avokado som innehöll 5 poäng ;)
Nu ska jag sluta tjata om de här om de inte blir nå frågor, vill ju inte trötta ut er (a)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Härligt! :D Har hållt på med dom där poängen snart en vecka! Känner mig hungrig hela tiden fast jag äter 6 ggr om dagen, haha. :) Kommer väl vänja mig snart men jag är ju van och äta som en truckerchaffis! Skulle du med till gymmet idag eller blev det inte så?

2009-08-13 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0