PUWSIS

GODMORGON
idag har jag nog ingen feber, eller om jag  har de så är jag för trött för att känna de just nu, är fortfarande hängig och de värsta av allt - jag kan inte röra munnen.. de går inte. Jag får knappt upp läpparna så de är SJUKT svårt att prata. Men jag överlever, är man viking så är man ;) hähä

Jaaaaa idag händer väl samma sak som igår eftersom jag inte får gå ut, nämligen att ligga i sängen. GUD vad spännande det ska bli " " " " " KANINÖRON!

För prick en vecka sen så hade vi nyss klättrat upp på "123"killarnas balkong, väckt dom och skrikit VAKNA VAKNA VI SKA ÅKA BÅÅÅÅÅÅT! hahahha, de är alltså en vecka sen vi var på partycruise. Får berätta mer om de senare =) puss



HEJRÅ <3


Kommentarer
Postat av: Amelie

älskar din ögonfärg :)

2009-08-27 @ 22:34:30
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0