oh boy! You make me feel like 'oboy'!

alltså inte oboy som man dricker, men ni hajjar ;)

Funderar på att radera nästan allt på bloggen, skriva intresantare saker, ändra design och allt.. men men får se :)
Är inte så jätte yr idag, bara när jag gör häftiga rörelser eller reser mig för fort och så :) Men jag överlever :)

Fixade mig tidigt idag för jag skulle på stan med N, men Nkomer inte hem förrän om ett tag, så då hämtar N upp mig och så åker vi hem till N och myser. M skulle också komma dit och käka, jag skulle egentligen fika med Elin, men får se om jag kommer ifårn lägenheten och drar och fikar med elin, annars får de hända imorgon, man kan ju inte vara utan damen för länge :) haha


Bild från 18års dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0