myspys

tjenis penis

sitter hemma  hos rasffe lite halvdöd men mår sååå mycke bättre. läppen mår också bättre. den sprack som fan när jag skratta igår, kanske va de som behövdes, för nu kan jag röra den :)

Har legat och skratta så tårarna kom hela förmiddagen, gud va härligt. haha, och snart ska vi äta shajniisfood :) ska bara få tag på mamma och säga att ja blir här ett tag till, skulle egentligen vara hemma innan toolv, men de blev ändrade planer som sagt :)

Igår tog vi de lugnt, först så vart de mediamarkt, sen köpa godis, åka hem, käka mat, kolla film och bara tog de lugnt :), idag röstar jag på något liknande, men ska hem igen, sen måste jag gå och fixa en sak, en myyycket hemlig sak :) Och på måndag börjar jag trean, läbbigt :D haha, näää nu ska jag vara lite DJ här : ) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0