ingen förstååååår hur dåligt jag mår (8)

Heeej bloggis :)

Ligger i sängen halvt däckad och så jääävla ont i läppen. Fryser och svettas lite då och då och halsen är HELT förstörd. Tur att jag inte hostar längre iaf  :) ska snart försöka få i mig något att äta, får hoppas de går med min läpp och allt, kan ju knappt prata, och le går INTE. Men de va värt de, allt är värt de för den här veckan har vart helt sjukt rolig :) Tänkt skriva inlägg om dag för dag senare, men känner ingen ork just nu :)

kommer alltså ta en stund, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Kan iaf meddela att jag ALDRIG i mitt liv mött roligare/sjukare killar en dom som bodde på rum nr9 på vårt hotell, ingen arngin om vad dom heter men jag har aldrig vart med om nå liknande. Skratta så jag fick kramp i magen.

Kan försöka förklara hur dom var senare :) nu ska jag ner och försöka få i mig något, har inte gått skit bra tidigare.. .puss


Kommentarer
Postat av: D-A-D

hallå,

du kan väl vara bussig å höra av dej till annelaise, hon är så himla nyfiken...

krya på dej, Hannis

2009-08-26 @ 11:06:22
URL: http://www.fyllesvinet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0