HEJEJEJEJEJ

En vecka sen vi sågs men de räcker för att sakna nån som jag är van att träffa dagligen med nått att prata om.. . <3

Hej bloggis,
jag är trött just nu, trött på de mesta. Mest trött på Gävle =PP men här ska jag snart ifrån. Två gånger närma varandra om jag får hoppas :) Först nästa helg sen så fort som möjligt utomlands om det blir som det blir.. Kollade resor nyss, alltså det skulle kosta 2997kr att åka bort TVÅ veckor till AiyaNapa om man åkte imorgon, helt sjukt ju!

Vill åka så fort som möjligt utomlands också, så man inte missar skolan någonting.. Så aah, ska höra med mamma eller pappa om dom har lust att låna ut pengar till en kamera fram till den 25e, för skulle vilja ha en till nästa helg och sen om man drar utomlands. Plus att jag är i behov av en kamera just nu. Mycke roligare att blogga då plus att jag ÄLSKAR att fånga ögonblick på kort så man kan sitta och titta tillbaka på senare =) För fan vad man skrattar.. . Men vi får se hur de blir.

Har iaf räknat ut hur mycket jag kommer få i lön om jag jobbar ALLA timmar nästa vecka, och de är såklart jag gör :) Summan skriver jag inte ut här men de är pengar iaf :) näääääää, nu ska ja kila. PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0