Hanni diggar/odiggar


Barbenta,
Nu när de är slutet av "sommaren" som var så tycker jag att ALLA tjejer ska gå barbenta! För hur snyggt är de inte? Plus att om man är blek så är de en extra bra sak att vara barbent - du blir nämligen BRUN! För ingen vill väl vara blek när skolorna börjar igen ?

Sista minuten resor,
Hur bra är de inte att kunna g gå in på en resebyrå och säga "jag vill utomlands om tre dagar" och sen få åka utomlands efter tre dagar =) Hur fint skulle inte de passa nu innan skolorna börjar? =D






Hår,
Hår ska finnas på tre ställen på kroppen, och ingenannanstans. Dessa ställen är ögonbryn, ögonfransar och självklart på knoppen ;) Sen är hår bara ÄCKLIGT! borde egentligen inte få finnas i överhuvudtaget, killar kan få ha lite hår på armarna, och lite på benen. men INGEN ANNAN STANS! bort med allt hår nu göörls!

Folk utan liv
Ja precis. big NO NO NO till de som spenderar och lägger ner tid på att få andra att må dåligt, få andra att gå runt med en klump i magen och hålla på och jävlas. Jag tycker de tyder på att personen som är elak bryr sig om personen eller är avundsjuk. De finns gränser, och tänk på vad ni kommenterar till folk, ingen kan vara riktigt anonym på internet.. .
Jag själv skiter snett i och skrattar åt vad ni skriver, men tänk på att de finns andra som bryr sig och kan ta åt sig!


Kommentarer
Postat av: J.

jag tar åt mig mycket av den skiten ni skriver på era bloggar, du och nina.

Så där får du ett STORT - av mig.

Men när du inte gör det kan det finnas roliga och fina saker som skrivs på din blogg så som det ska vara.

Men när ni skriver ett helt inlägg om en person som ni nämner namn, blogg eller ip nummer, kan jag inte kalla det blogg.



Men annars, keep it up this way!

Din blogg är mer värd att läsa om du använder den till sånt här.

2009-08-14 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0