fjorrehanni och ny design

Hej ♥

Hoppas allt är bra med er, men mig är de bättre i halsen än på länge, som tur är!
Ligger i sängen nu efter att ha legat och knåpat med min desig, tog sin lilla tid men jag är inte nöjd, men va så trött på min förra så nu kör vi på den här ett tag ändå =)

Kvällen spenderades hos Ralf med Mikkis, Thomas, Emma och Nina. Lika mysigt som vandligt! och jag har även tagit hem papper så att jag börjar räkna poäng på de jag äter =) så nu ska jag verkligen inte fuska =D kan visa systemet senare =) hihi.

Nu tänkte jag däremot visa en underbart fin bild på mig och min lillasyster
haha, kände mig och såg ut som 14 i dom brillorna. hade dom ENDAST för att dryga med Emma.





Kommentarer
Postat av: lol

haha den där bilden hittade jag på google ?

så försök inte

2009-08-12 @ 00:48:27
Postat av: emma

HAHAHAHHA vem fan är "lol" hahahahaha



hahaha försök inte hanna, den bilden finns ju pågoogle det är ju inte du """""""" = massa kaninöron

2009-08-12 @ 17:05:18
URL: http://emmmaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0