Det handlar om att trivas med sig själv!

Jag trivs inte med min kropp alls. och därför har jag bestämt att jag ska göra någonting åt det och den här gången är de inte bara skit snack, utan jag SKA verkligen göra någonting åt min kropp.

Jag tror att det handlar om att inte ta några genvägar, så därför tänker jag inte köra på någon bantingskur eller bantningspillaer utan istället äta hälsosammare och avstå skit som skräpmat och godis samt läsk. Faktum är att jag inte tycker att sånt är lika gott längre så varför inte vänja sig av med det medan jag inte känner suget?

Och jag tror också på vilja och envishet!! Det är de jag ska gå på. plusatt vänja mig mer och mer. inte träna varje dag i början för å vet ja att jag tröttnar så fort. Men nu ska jag klara av att få en finare kropp! jag tror på mig själv och kommer tvinga min familj att hålla koll på mig!

hahhahaha lite kul att nina kommer och slänger en påse godis på mig nu. Bara att tacka nej :) nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0