Danföredopparedan

Hej, har spenderat min dag hitills på stan med först elin, sen kom Jessica och Sandra och joina oss ;) Kika runt på lite allt möjligt och jag köpte en vattenfast eyeliner, kostade bara 50kr  och min som håller på att ta slut, blir ju inte bättre =D weho.

Fixade även massa andra saker som jag inte kan skriva här ;) hihi.

Tänkte ta mig en dusch nu snart eftersom jag är bäjkonskalle ;) sen fräsha upp mig för kvällen då de blir fest :) hihi, blir super bra de här =D .........

Och ni som läst förra inlägget;
från en tråkig sak till en annan jobbig sak =
lampan är tänd utanför rummet jag ligger och jag orkar inte gå och släcka. ååååååh.
HEJRÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0