Dagens

Godmorgon =)

Eller jag kanske ska säga goddag, har ju ändå vart vaken i några timmar nu, ätit apelsin och druckit te till frukost, kika lite tv, smsat lite och sen lagt mig i källaren igen bredvid en sovande lillasyster =)

Ska upp och ta en dusch snart eftersom att jag ska leka med Elin idag. så jag måste fixa mig lite grann och sen komma på vad jag och damen ska leka :D jag hoppas på att få besked från henne om en sak också. men de verkar aldrig hända så jag börjar tappa hoppet ;p.

Får se vad vi hittar på helt enkelt. blir väl typ leka lite på stan skulle jag tro, finns ju inte så mycket annat att göra när de är mulet väder ;) Finns inte så mycket att skriva såhär på morgonen, så får helt enkelt se vad som händer under dagen så får jag uppdatera senare ;) KissKiss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0