bra gjort hanni

Ja, jätte bra att jag skulle börja följa de där matsaken idag, och så sover jag till tolv.. . Att jogga innan frukost blir alltså som att jogga mitt på dagen, så jag skiter i de och tar en powerwalk senare idag istället :)

Imorgon börjar jag i trean, läskigt :D hihi, har ju inte kunnat gå tidigare så jag får sköta mig extra bra nu ;) Skulle till pappa imorgon också tänkte ja, men de går inte för Sandra är sjuk och jag riskerar INTE att bli sjuk igen, så jag får åka dit senare i veckan och annars så träffar jag dom på fredag :) Det känns bra att vi börjat prata mer nu ♥

Nej, nu måste jag gå upp ur sängen, smörja mig och gå ner och äta lasange :D haha mums

bilder från AiyaNapa finns på Facebook nu för dom nyfikna.
http://facebook.com/hannii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0