Back to reality

- Godmorgon E
- Godmorgon H
- ÅÅÅH nu är ALLT som de va förr igen!


haha, så såg mina och elins sms ut imorse. Har skicka sånna där sms till varandra varje morgon när de vart skolan ;) kommer ihåg de första, elin skickae först, jag sen och sen skrev hon "ÅH VÄRSTA GOSSIPGIRL!!" haha, tiderää ;)

Sitter i skolan nu, har suttit här en timme.. . fick veta att vi börjar 10 över 12. känns ju JÄTTE jätte jätte kul! verrrrrkligen. Men vi sitter i matsalen och kollar på tv. OKEJ, hur rik lät inte vi nu rå som har tv i MATSALEN, haha, vi är helt inne i en musikvidjo! hahaha.

Elin behöver en redbull för att orka med att kyssa mig!

Vad ska jag  mer säga? Att jag är bäst står redan på tröjan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0